søndag 1. september 2013

Ute med gutta

Med mine to brødre og faren min om bord ble det finfin seiletur på fjorden idag. Det er alltid hyggelig å samles, men når gutta reiser ut i båt sammen da blir det koselig da. Litt lærer jeg også, for den eldste broren min har seilt mer en tur seiling tidligere. Så denne gangen ble det trimmet seil på millimeteren og sjøter, fall og lik ble stramet og slakket i ett sett. Litt innimellom ble det tid til en kaffekopp og litt latter også. Jeg ser vel meg selv som en ordentlig koseseiler etterhvert da livet i "seilefortverden" blir vel teknisk. Men det er morsomt å se hvordan de som ivrer for selve faget gjør det, også bygger jeg opp litt kunnskap på veien...mens jeg KOSER meg!  :-)
Gutta i cockpit
Livet på skrå er herlig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar